Website Checklist

Am construit un website pentru afacerea mea. De ce trebuie sa țin cont pentru a fi legal să îl public?

Timp de lectură: 3 minute 

 

Ne aflăm în anul 2023. Afacerile noastre se dezvoltă într-o societate care vorbește constant despre digitalizare și inovație tehnologică. Auzim tot mai mult termenul de branding și cum acesta ajută la construirea unei relații de încredere între afacere și client. Modul în care alegem un viitor colaborator sau produs a ajuns să depindă foarte mult de imaginea construită în mediul online.

Într-o astfel de lume, un website bine pus la punct nu este doar o carte de vizită, ci și un instrument esențial de comunicare și promovare pentru afacerea noastră.

Deși aspectul sau logica sunt elemente care primează, există și aspecte legale pe care trebuie să le luăm în considerare pentru a fi în conformitate cu reglementările din Europa și, în special, din România.

Deoarece frumusețea stă în simplitate, am sumarizat elementele obligatorii de care e necesar să ții cont înainte de a apăsa butonul de publish.

1. Imprint – Informații de Contact ale Firmei:

– Denumirea societății
– Adresa sediului social
– Numărul de înregistrare la Registrul Comerțului sau alte numere de înregistrare relevante, dacă firma este înregistrată
– Număr de telefon și adresa de email pentru contact

2. Politica de Confidențialitate:

Aici explici modul în care colectezi, prelucrezi și protejezi datele personale ale utilizatorilor. Asigură-te că această politică este clară și ușor de găsit pe website.
Menționează perioada pentru care păstrezi datele personale, care sunt procedurile prin care utilizatorii își pot exercita drepturile lor în conformitate cu GDPR, precum și destinatarii datelor prelucrate, atunci când desfășori afilieri cu alte companii.
În cazul abonării la newsletter sau a altor servicii care colectează date personale, include o secțiune în care explici clar modul de utilizare al acestor date și oferă opțiunea utilizatorului de a se retrage din baza ta de date.

3. Politica de Cookies:

Politica de cookies trebuie să detalieze tipurile de cookie-uri utilizate, scopurile lor și modul în care utilizatorii pot gestiona cookie-urile.

Important: Informează utilizatorii despre utilizarea cookie-urilor pe website și oferă opțiuni pentru acceptarea sau respingerea cookie-urilor  Nu este suficient să aibă această opțiune doar la prima intrare pe website. Este foarte important ca utilizatorul să poată oricând să își modifice preferințele. 

4. Termeni și Condiții:

O pagină care detaliază regulile și responsabilitățile pentru utilizarea website-ului, inclusiv drepturile de autor, limitările de responsabilitate și procedurile de rezolvare a disputelor.

5. Drepturile de Autor (Proprietate intelectuală)

Asigură-te că respecți drepturile de autor pentru toate materialele de pe website, inclusiv imagini, texte și conținut multimedia. Specifică dacă există materiale care pot fi redistribuite sau reutilizate.

Bun, și acum ce? Acum că știi ce ai de pregătit, ești cu un pas mai aproape de publicarea website-ului pentru afacerea ta. Știm că generarea unor politici solide pentru un nou website poate fi destul de anevoioasă, dar suntem aici pentru a-ți răspunde la întrebări!

În cazul în care te blochezi, accesează secțiunea de servicii și programează-te la o ședință de consultanță gratuită de 30 de minute!

Share this post

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email